Tegoroczna już 11 odsłona konkursu Webstarfestival po raz kolejny wyróżniła najlepsze strony www. Pierwsze miejsce i tytuł najlepszego serwisu w kategorii „Dom i ogród” trafił do sklepu internetowego BRW.com.pl. Nie jest to jednak pierwsze wyróżnienie, jakie zdobył on w ostatnim czasie.

XI edycja Webstarfestivalu przyznała 20 statuetek. Trafiły one do najlepszych kreacji i stron internetowych, które zostały uprzednio podzielone na 19 kategorii tematycznych. Statuetkę dedykowaną kategorii „Dom i ogród” otrzymał sklep internetowy marki BRW.

Jury oceniające strony zgłoszone do konkursu to najwybitniejsi przedstawiciele polskiego Internetu. Kierują się oni kryteriami, które szczególnie istotne są z punkty widzenia użytkowników. Są to między innymi takie elementy jak: nawigacja i struktura strony, jej innowacyjność, wygląd, funkcjonalność czy prezentacja wizerunkowa. Ostatnim etapem oceny jest weryfikacja przez firmę specjalizującą się w przeprowadzaniu audytów – KPMG. Zajmuje się ona zatwierdzeniem ostatecznych wyników konkursu.

Inną nagrodą jaką udało się zdobyć stronie BRW.com.pl był tytuł laureata III edycji konkursu e-Commerce Polska awards. Sklep został wyróżniony w kategorii o nazwie Design Roku, która oceniała średnie i duże przedsiębiorstwa.

Warto jest także zaznaczyć, że sklep marki BRW łączy w sobie dwa charaktery: sprzedażowy oraz wizerunkowy. Tworząc serwis skupiono się przede wszystkim na tym, aby w atrakcyjny sposób prezentował on produkty oraz oferował pomoc w odnalezieniu przez klientów odpowiednich dodatków i mebli, które pasować będą do ich wnętrz. Dzięki połączeniu bazy inspiracji z profesjonalnymi zdjęciami strona pomaga w podjęciu decyzji nawet najbardziej wymagającym klientom. Z portalu korzystać można także na urządzeniach mobilnych. Wszystkie prace związane z realizacją i rozbudową sklepu internetowego przeprowadziła agencja interaktywna Ideo Sp. z o.o. To firma, która już od 1999 roku dostarcza skuteczne i konkurencyjne rozwiązania z obszaru rozwiązań i technologii internetowych – obejmujące m.in. projektowanie stron www i sklepów internetowych, usługi hostingowe, czy systemy E-learning.

Od chwili podjęcia decyzji, by mocniej zaznaczyć obecność w internecie, Black Red White inwestuje w liczne działania budujące pozycję marki w tym medium. Dzięki tak przyjętej strategii działania kanał e-commerce jest stale rosnącym źródłem przychodów Grupy. Nie bez znaczenia jest tu wysoka jakość serwisu internetowego brw.com.pl, który tworzymy i rozwijamy we współpracy ze specjalistami z Ideo. Ich aktywne i pełne pomysłów podejście pozwala wspólnie budować nasz wizerunek w sieci.” – mówi Magdalena Grzegorczyk Menedżer ds. E-Commerce w Black Red White.

By Redakcja

Jestem młodszą redaktorką. Ogarniam przede wszystkim dział związany z aranżacją i projektowaniem wnętrz, gdzie staram się zaszczepić czytelnikom nowoczesne spojrzenie na własne wnętrze. Największym podziękowaniem za treści są komentarze ostawiane pod nimi ;)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *